Marquee Text Generator

Ladybug Note Generator

Friday 5 October 2012

Salam Kenal Mengenal

Salam Perkenalan semua,,hati ni terdetik nk create acount blog sbb nk buat persaingan sihat dgn housemates lia,,hahahakk,,kononnyaa padahal nk mnyusahkan diri sendiri jgkk..Oppss..lupa nk bg tau pasai diri saya yg x seberapa nii,,*wattt sedihh :( ok,,Anda,,anda,,dan andaaaa semua bole la pnggil saya LIA..sapa2 yg berminat dgn blog saya yg hot lg cool ni bole la follow,,bg yg x berminat 2 minat2 kn laaa.Tlg laaa  follow lia,lia nk followers lia bnyk lg dari housemates lia,Syafiqah Aziz tuuuu.Biar dia menangis airmata Penyesaln*hahaha,gelak jahattt.(sory pikahh),,nnnnn saya masih single,,hahahak sja nk promise diri sndri yg x brapa nk laku niii brapa kali lesss dh.tp saya dicintai oleh sorg lelaki iaituu jejaka minggu ini iaitu...Abdul Rahim.Hensem sgt orgnyaa,hitam manis,,ada la skit mcm korea,n orgnya x berapa tnggi sgt yg sedng2 sja.Selama perkenalan kami lia sgt mnyanyginya lebih dari nyawa lia sndrii,apa pon bncana yg dtg lia snggup slmatkan nya si Jejak R ni.ok,,ni sja yg dpat jari2 gatai lia menaip,,utk cerita selanjutny,akn lia ceritera akan dtgg...byee,,lebiuuuuuu

No comments: